۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۱۹

تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در بوشهر برگزار شد

تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در بوشهر برگزار شد

بوشهر- اجتماع مردم ولایت مدار بوشهر در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی با حضور مسؤولان و اقشار مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر دوشنبه‌شب در این مراسم گفت: پیروزی مردم غزه تنها با صبر و استقامت در مقابله با رژیم صهیونیستی حاصل خواهد شد و امروز نسل‌های نوخواسته در غزه و فلسطین برای رسیدن به پیروزی با تکیه بر صبر و پایداری مصیبت‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور با بیان اینکه ملت ایران برای حمایت از مردم غزه پا به عرصه گذاشت افزود: امروز حمایت‌های ملت ایران در مواضع جبهه‌ی مقاومت و در برابر استعمار تعیین کننده است، این حمایت‌ها تأثیر بسیاری بر پیروزی مردم غزه در برابر اسرائیل دارد.

تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در بوشهر برگزار شد

وی گفت: یک حرکت در میان یمنی‌ها باعث تعطیلی بندرگاه‌های اسرائیل می‌شود و آمریکا هم به زانو در آورده شودُ این نشانگر اعتقاد آنها به اسلام و قرآن و وعده‌ی خداوند است که با تکیه بر صبر و استقامت حاصل می‌شود.

حجت الاسلام سماعیل پور با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در مقایسه با امروز غزه و فلسطین با وجود امکانات بسیار کم آن زمان دشوارتر بود، ولی با تکیه بر صبر و استقامت و ایستادگی هر ناممکنی ممکن خواهد شد حتی بازگرداندن فلسطین به فلسطینی‌ها که از دیدگاه برخی از ملت‌ها ناممکن می‌باشد، پیروزی همیشه با صبر و استقامت همراه است این را یک وعده‌ی الهی است.

تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در بوشهر برگزار شد

کد خبر 5976626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha