کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه تبیین فتنه ۸۸ یک وظیفه همگانی است، گفت: مکتب حاج قاسم در سرتاسر جهان در حال تربیت نیرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که باید انسان‌های مؤمن و متقی باید برای رشد آن در وجود خود تلاش کنند، فضائل اخلاقی است که سبب تقرب انسان به خدا می‌شود.

وی افزود: غیرت از فضائل اخلاقی است که خداوند در انسان‌ها دوست دارد ببینید، اعم از غیرت دینی، غیرت ناموس، غیرت وطن و… است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مصادیقی که در جهاد تبیین باید به آن توجه شود تبیین فتنه‌هایی از جمله فتنه ۸۸ است که بر کشور اسلامی ما تحمیل شده است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم ابعاد حوادث فتنه ۸۸ را تبیین کرده و در این حوزه روشنگری کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: به سالروز شهادت سردار مقاومت نزدیک می‌شویم، همان سرداری که در دامن امام راحل پرورش یافت و در دامان انقلاب اسلامی رشد کرد و در نهایت امام جامعه در وصف این شهید فرمود حاج قاسم مکتب است.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که مکتب حاج قاسم در سرتاسر دنیا حتی در قلب اروپا در حال تربیت سرباز است و دشمن به خیال آنکه با شهادت حاج قاسم این مکتب خاموش می‌شود دست به جنایتی بزرگ در فرودگاه بغداد زد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه یادآور شد: هرجایی در تاریخ انقلاب اسلامی به منویات امامین انقلاب توجه شد به پیروزی رسیده ایم و این وصیت حاج قاسم در خصوص تبعیت از ولایت فقیه که سبب عاقبت به خیری خواهد شد از همین تجربه برخواسته است.