۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

امام جمعه موقت کرمانشاه:

تبیین فتنه ۸۸ وظیفه همگانی/ مکتب حاج قاسم در حال تربیت نیرو است

تبیین فتنه ۸۸ وظیفه همگانی/ مکتب حاج قاسم در حال تربیت نیرو است

کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه تبیین فتنه ۸۸ یک وظیفه همگانی است، گفت: مکتب حاج قاسم در سرتاسر جهان در حال تربیت نیرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که باید انسان‌های مؤمن و متقی باید برای رشد آن در وجود خود تلاش کنند، فضائل اخلاقی است که سبب تقرب انسان به خدا می‌شود.

وی افزود: غیرت از فضائل اخلاقی است که خداوند در انسان‌ها دوست دارد ببینید، اعم از غیرت دینی، غیرت ناموس، غیرت وطن و… است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مصادیقی که در جهاد تبیین باید به آن توجه شود تبیین فتنه‌هایی از جمله فتنه ۸۸ است که بر کشور اسلامی ما تحمیل شده است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم ابعاد حوادث فتنه ۸۸ را تبیین کرده و در این حوزه روشنگری کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: به سالروز شهادت سردار مقاومت نزدیک می‌شویم، همان سرداری که در دامن امام راحل پرورش یافت و در دامان انقلاب اسلامی رشد کرد و در نهایت امام جامعه در وصف این شهید فرمود حاج قاسم مکتب است.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که مکتب حاج قاسم در سرتاسر دنیا حتی در قلب اروپا در حال تربیت سرباز است و دشمن به خیال آنکه با شهادت حاج قاسم این مکتب خاموش می‌شود دست به جنایتی بزرگ در فرودگاه بغداد زد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه یادآور شد: هرجایی در تاریخ انقلاب اسلامی به منویات امامین انقلاب توجه شد به پیروزی رسیده ایم و این وصیت حاج قاسم در خصوص تبعیت از ولایت فقیه که سبب عاقبت به خیری خواهد شد از همین تجربه برخواسته است.

کد خبر 5979635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha