بوشهر - امام جمعه جم گفت: انتخابات قوی پشتوانه‌ای برای نمایندگان منتخب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از رأی اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های مکرّم شهیدان، اظهار کرد: حضور پرشور و قوی ملت در انتخابات، تجلی قدرت ملّی، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ چشم‌دوخته به ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجلس موفق در گرو انتخابات موفق است اضافه کرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب نامزدهای مورد تأیید، خود نقشی اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

امام جمعه جم افزود: از همه مردم فهیم و بصیر شهرستان ولایت‌مدار جم دعوت می‌کنم با شتاب در این امر خیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرکت کنند و آنهایی که هنوز موفق نشده اند رأی بدهند پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی بیان کرد: قطعاً کارکرد موفق مجلس وقتی تحقق کامل خواهد داشت که نمایندگان مجلس، با روحیه‌ای انقلابی، ترجیح مصالح نظام و منافع ملی بر منافع شخصی و حزبی را در اولویت کاری خود داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: امروز روز انتقام سخت از دشمن با حضور محکم و پر شور و شکوه مردم فهیم است و فردا شنبه مهربانی و رفاقت است.

وی تاکید کرد: همه کاندیداها و هواداران و مردم که من از همه آنان که باعث شور انتخاباتی شدند تقدیر می‌کنم فردا را شنبه مهربانی قرار دهند چراکه وقتی رقابت تمام شد فصل رفاقت آغاز می‌شود.