۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

امام جمعه جم:

انتخابات قوی پشتوانه‌ای برای نمایندگان منتخب است

انتخابات قوی پشتوانه‌ای برای نمایندگان منتخب است

بوشهر - امام جمعه جم گفت: انتخابات قوی پشتوانه‌ای برای نمایندگان منتخب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از رأی اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های مکرّم شهیدان، اظهار کرد: حضور پرشور و قوی ملت در انتخابات، تجلی قدرت ملّی، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ چشم‌دوخته به ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجلس موفق در گرو انتخابات موفق است اضافه کرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب نامزدهای مورد تأیید، خود نقشی اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

امام جمعه جم افزود: از همه مردم فهیم و بصیر شهرستان ولایت‌مدار جم دعوت می‌کنم با شتاب در این امر خیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرکت کنند و آنهایی که هنوز موفق نشده اند رأی بدهند پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی بیان کرد: قطعاً کارکرد موفق مجلس وقتی تحقق کامل خواهد داشت که نمایندگان مجلس، با روحیه‌ای انقلابی، ترجیح مصالح نظام و منافع ملی بر منافع شخصی و حزبی را در اولویت کاری خود داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: امروز روز انتقام سخت از دشمن با حضور محکم و پر شور و شکوه مردم فهیم است و فردا شنبه مهربانی و رفاقت است.

وی تاکید کرد: همه کاندیداها و هواداران و مردم که من از همه آنان که باعث شور انتخاباتی شدند تقدیر می‌کنم فردا را شنبه مهربانی قرار دهند چراکه وقتی رقابت تمام شد فصل رفاقت آغاز می‌شود.

کد خبر 6042626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha