لامرد -امام جمعه لامرد گفت: انتخابات برخلاف گفته دشمن مدیریت شده نبود و مردم آزادانه به کاندیداهایی که می‌خواستند، رأی دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته لامرد گفت: مردم این منطقه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همت کردند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این نشان از بلوغ فکری این مردم است.

امام جمعه لامرد گفت: با این مشارکت حداکثری، مردم منطقه لامرد و مهر نشان دادند که تا پای جان حافظ این نظام و انقلاب و آرمان‌ها هستند.

وی بیان کرد: شور رقابت انتخاباتی را در منطقه شاهد بودیم و انتخابات بر خلاف گفته دشمن مدیریت شده نبود و مردم آزادانه به کاندیداهایی که می‌خواستند رأی دادند.

حجت الاسلام آزاد با اشاره به فرا رسیدن هفته شهدا افزود: باید به سیره شهدا نگاه کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم زیرا کار خدا را انجام دادند و یکی از راه‌های رسیدن به مقام شهادت همین است که کار خدا زمین نماند.

وی ادامه داد: یکی از تکالیف روزمره ما که ماه مبارک رمضان هم در پیش داریم حضور در ضیافت و میزبانی از میهمانان نوروزی بوده و نباید روزه‌خواری در شهر اتفاق بیافتد و این منکری است که هم در قانون و هم در شرع مشخص شده است.

امام جمعه لامرد افزود: یکی از امتحانات الهی که باید به آن توجه کرد عمل به واجب شرعی است و نباید ترک شود و امر به معروف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان یکی از همین واجبات است که باید به آن توجه شود.