۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

امام جمعه لامرد:

مردم در انتخابات اخیر بر خلاف ادعای دشمن آزادانه رای دادند

مردم در انتخابات اخیر بر خلاف ادعای دشمن آزادانه رای دادند

لامرد -امام جمعه لامرد گفت: انتخابات برخلاف گفته دشمن مدیریت شده نبود و مردم آزادانه به کاندیداهایی که می‌خواستند، رأی دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته لامرد گفت: مردم این منطقه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همت کردند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این نشان از بلوغ فکری این مردم است.

امام جمعه لامرد گفت: با این مشارکت حداکثری، مردم منطقه لامرد و مهر نشان دادند که تا پای جان حافظ این نظام و انقلاب و آرمان‌ها هستند.

وی بیان کرد: شور رقابت انتخاباتی را در منطقه شاهد بودیم و انتخابات بر خلاف گفته دشمن مدیریت شده نبود و مردم آزادانه به کاندیداهایی که می‌خواستند رأی دادند.

حجت الاسلام آزاد با اشاره به فرا رسیدن هفته شهدا افزود: باید به سیره شهدا نگاه کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم زیرا کار خدا را انجام دادند و یکی از راه‌های رسیدن به مقام شهادت همین است که کار خدا زمین نماند.

وی ادامه داد: یکی از تکالیف روزمره ما که ماه مبارک رمضان هم در پیش داریم حضور در ضیافت و میزبانی از میهمانان نوروزی بوده و نباید روزه‌خواری در شهر اتفاق بیافتد و این منکری است که هم در قانون و هم در شرع مشخص شده است.

امام جمعه لامرد افزود: یکی از امتحانات الهی که باید به آن توجه کرد عمل به واجب شرعی است و نباید ترک شود و امر به معروف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان یکی از همین واجبات است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 6049600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha