بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: باید با تلاش مسؤولان موانع حضور مردم در عرصه اقتصادی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: یک سوم ماه رمضان سپری شد مثل برق و باد می‌گذرد و مهم این است که از این فرصت فوق طلایی چه بهره‌ای ببریم و چه کار کردیم.

وی افزود: آنچه که حضرت علی از خطبه آخرین جمعه ماه شعبان پیامبر روایت کرده این است که پیامبر فرموده که خواب روزه دار عبادت است و انگار که در رکوع و سجود است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان اگر با آدابش نماز بخوانیم قبول است. در این ماه باید از فرصت دعا کردن استفاده کرده و از خدا بخواهیم که گره از کارهای ما بگشاید.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در پیام نوروزی گفت: پیام نوروزی حکیمانه و گران‌بهای ایشان را باید مفصل، مکرر و با دقت مطالعه کنیم. آقا فرمودند بر روی مسئله اقتصاد تکیه شود و برای این کار از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود و هر جا مردم بیایند گره‌های بزرگ باز می‌شود مشکلات حل می‌شود.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب، اگر می‌خواهیم به جهش تولید برسیم باید اقتصاد را مردمی کنیم و پای مردم به عرصه تولید به نحو مطلوبی بازکنیم و موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیت‌های بزرگی هست از این ظرفیت‌ها به نفع کشور و مردم استفاده شود دولتمردان این فرمایشات رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: به فضای مجازی نگاه بیندازید، این روزها به این فضای مجازی نمی‌توان اعتماد کرد و وقتی به فضای حقیقی نمی‌توان چندان اعتماد کرد چطور به فضای مجازی اعتماد می‌کنید.

وی تصریح کرد: فضای مجازی دست آویز دشمن علیه اعتقادات مذهبی، دین، پیغمبر و قرآن ما است و نباید هر چیزی در فضای مجازی آمد را بپذیریم فوراً منتشر نکنیم اشتباه نکنیم القائات دشمن منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فضای فریبکارانه است ادامه داد: برای گل آلود کردن اوضاع مملکت ما این گوشی‌ها هزار ایراد و اشکال دارد و غربی‌ها خودشان از این گوشی‌ها استفاده نمی‌کنند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید هدف دشمن را بفهمیم تصریح کرد: وقتی نمی‌دانیم ناقل خبر عادل یا آدم درست حسابی است آن را نقل نکنیم. با این کارها می‌خواهند دین این مردم را تضعیف کنند.