۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

امام جمعه دشتی:

موانع حضور مردم در عرصه اقتصادی رفع شود

موانع حضور مردم در عرصه اقتصادی رفع شود

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: باید با تلاش مسؤولان موانع حضور مردم در عرصه اقتصادی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: یک سوم ماه رمضان سپری شد مثل برق و باد می‌گذرد و مهم این است که از این فرصت فوق طلایی چه بهره‌ای ببریم و چه کار کردیم.

وی افزود: آنچه که حضرت علی از خطبه آخرین جمعه ماه شعبان پیامبر روایت کرده این است که پیامبر فرموده که خواب روزه دار عبادت است و انگار که در رکوع و سجود است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان اگر با آدابش نماز بخوانیم قبول است. در این ماه باید از فرصت دعا کردن استفاده کرده و از خدا بخواهیم که گره از کارهای ما بگشاید.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در پیام نوروزی گفت: پیام نوروزی حکیمانه و گران‌بهای ایشان را باید مفصل، مکرر و با دقت مطالعه کنیم. آقا فرمودند بر روی مسئله اقتصاد تکیه شود و برای این کار از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود و هر جا مردم بیایند گره‌های بزرگ باز می‌شود مشکلات حل می‌شود.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب، اگر می‌خواهیم به جهش تولید برسیم باید اقتصاد را مردمی کنیم و پای مردم به عرصه تولید به نحو مطلوبی بازکنیم و موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیت‌های بزرگی هست از این ظرفیت‌ها به نفع کشور و مردم استفاده شود دولتمردان این فرمایشات رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: به فضای مجازی نگاه بیندازید، این روزها به این فضای مجازی نمی‌توان اعتماد کرد و وقتی به فضای حقیقی نمی‌توان چندان اعتماد کرد چطور به فضای مجازی اعتماد می‌کنید.

وی تصریح کرد: فضای مجازی دست آویز دشمن علیه اعتقادات مذهبی، دین، پیغمبر و قرآن ما است و نباید هر چیزی در فضای مجازی آمد را بپذیریم فوراً منتشر نکنیم اشتباه نکنیم القائات دشمن منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فضای فریبکارانه است ادامه داد: برای گل آلود کردن اوضاع مملکت ما این گوشی‌ها هزار ایراد و اشکال دارد و غربی‌ها خودشان از این گوشی‌ها استفاده نمی‌کنند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید هدف دشمن را بفهمیم تصریح کرد: وقتی نمی‌دانیم ناقل خبر عادل یا آدم درست حسابی است آن را نقل نکنیم. با این کارها می‌خواهند دین این مردم را تضعیف کنند.

کد خبر 6060399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha