پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند امسال مسجد و امام جماعتی موفق است، که برای کار اقتصادی یک تعاونی تأسیس کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی در خطبه‌های نماز جمعه پیشوا اظهار کرد: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند امسال مسجد و امام جماعتی موفق است که برای کار اقتصادی یک تعاونی تأسیس کند و التزام عملی خود به ولایت فقیه را ثابت کنند.

وی افزود: امام جماعت امام جمع است، رهبر مجموعه و محله است، باید رهبری کند دین و احکام بگوید تمام شئون اجتماعی را بگوید امسال مساجد باید بتوانند در جهش تولید مشارکت داشته باشند، با مشارکت مردم و ایجاد تعاونی، اقامه نماز و برگزاری مناسبت‌ها جز اولیات مسجد است باید باشد در مساجد باید امام جماعت حرکت کند تعاونی بزنند و در محل کار اقتصادی بکنند مسجدی که مردم را از آویزانی دولت نجات بدهد امام جماعت هنرمند این است.

حسینی میرامینی گفت: ای مردم عزیز شانه زیر بار دین دهید کار جمعی انجام دهید، مسئولین اولاً مانع نشوند ثانیاً تسهیل گری کنند اگر می‌بینند جمعی و مسجدی می‌خواهند تعاونی بزنند همکاری کنند، بنده مسئولین شهرستان را انسان‌های مؤمن و متدین و همراه می دانم و تا به الان اینگونه دیدم از فرماندار و فرمانده سپاه مشورت بگیرید، بسیج در بحران و غیر بحران باید به داد مردم برسد.

وی ادامه داد: مساجد و مدارس و بسیج و مدیران و فرماندهان پایگاه‌ها منیت و هوای نفس را باید کنار بگذاریم، در کنار هم بیایستیم و حرف آقا را سبز کنیم، پایان سال ۱۴۰۳ باید اعلام شود پیشوا در تبعیت از امر ولی زمان برای مشارکت در جهش تولید با مشارکت مردم و مسئولین نمونه کشوری شد.

امام جمعه پیشوا گفت: پیشوا باید الگویی برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد مساجد بانی کارهای تولیدی باشد بسیج مثل همیشه وسط میدان باشد.