۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳

امام جمعه پیشوا:

مردم پیشوا با محوریت مساجد در جهت جهش تولید تعاونی تاسیس کنند

مردم پیشوا با محوریت مساجد در جهت جهش تولید تعاونی تاسیس کنند

پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند امسال مسجد و امام جماعتی موفق است، که برای کار اقتصادی یک تعاونی تأسیس کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی در خطبه‌های نماز جمعه پیشوا اظهار کرد: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند امسال مسجد و امام جماعتی موفق است که برای کار اقتصادی یک تعاونی تأسیس کند و التزام عملی خود به ولایت فقیه را ثابت کنند.

وی افزود: امام جماعت امام جمع است، رهبر مجموعه و محله است، باید رهبری کند دین و احکام بگوید تمام شئون اجتماعی را بگوید امسال مساجد باید بتوانند در جهش تولید مشارکت داشته باشند، با مشارکت مردم و ایجاد تعاونی، اقامه نماز و برگزاری مناسبت‌ها جز اولیات مسجد است باید باشد در مساجد باید امام جماعت حرکت کند تعاونی بزنند و در محل کار اقتصادی بکنند مسجدی که مردم را از آویزانی دولت نجات بدهد امام جماعت هنرمند این است.

حسینی میرامینی گفت: ای مردم عزیز شانه زیر بار دین دهید کار جمعی انجام دهید، مسئولین اولاً مانع نشوند ثانیاً تسهیل گری کنند اگر می‌بینند جمعی و مسجدی می‌خواهند تعاونی بزنند همکاری کنند، بنده مسئولین شهرستان را انسان‌های مؤمن و متدین و همراه می دانم و تا به الان اینگونه دیدم از فرماندار و فرمانده سپاه مشورت بگیرید، بسیج در بحران و غیر بحران باید به داد مردم برسد.

وی ادامه داد: مساجد و مدارس و بسیج و مدیران و فرماندهان پایگاه‌ها منیت و هوای نفس را باید کنار بگذاریم، در کنار هم بیایستیم و حرف آقا را سبز کنیم، پایان سال ۱۴۰۳ باید اعلام شود پیشوا در تبعیت از امر ولی زمان برای مشارکت در جهش تولید با مشارکت مردم و مسئولین نمونه کشوری شد.

امام جمعه پیشوا گفت: پیشوا باید الگویی برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد مساجد بانی کارهای تولیدی باشد بسیج مثل همیشه وسط میدان باشد.

کد خبر 6060465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha