بوشهر- رییس پایانه نفتی خارگ و جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ گفت: الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی میری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست پایش وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله جنایت کارانه رژیم خبیث و شیطانی صهیونیستی به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق و همچنین شهدای امنیت خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل جزیره خارگ با وجود خباثت‌های دشمنان ما از اهمیتی ویژه برخوردار است.

رئیس پایانه نفتی خارگ افزود: تکالیف همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ در طرح جامع مشخص شده است و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع اجرای الزامات پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده است در اولویت برنامه‌ها و وظایف سازمان‌ها قرار گیرد.

جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ تاکید کرد: این نشست‌ها به صورت منظم و جدی و به صورت فصلی دنبال خواهد شد و با توجه به اینکه برنامه‌های پدافند غیرعامل در جزیره خارگ برای هر ارگان به تفکیک مشخص شده است همه مدیران، رؤسا و فرماندهان اهتمام حداکثری در راستای اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

این نشست در راستای پایش وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارگ با حضور همه نقش آفرینان طرح شامل بخش شهری، نهادهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و بیمارستان صنعت نفت خارگ به میزبانی پایانه نفتی خارگ به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ برگزار شد که مدیران و نمایندگان پدافند غیرعامل هریک از ارگان‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.