۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸

جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل خارگ:

الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

 الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

بوشهر- رییس پایانه نفتی خارگ و جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ گفت: الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی میری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست پایش وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله جنایت کارانه رژیم خبیث و شیطانی صهیونیستی به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق و همچنین شهدای امنیت خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل جزیره خارگ با وجود خباثت‌های دشمنان ما از اهمیتی ویژه برخوردار است.

رئیس پایانه نفتی خارگ افزود: تکالیف همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ در طرح جامع مشخص شده است و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع اجرای الزامات پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده است در اولویت برنامه‌ها و وظایف سازمان‌ها قرار گیرد.

جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ تاکید کرد: این نشست‌ها به صورت منظم و جدی و به صورت فصلی دنبال خواهد شد و با توجه به اینکه برنامه‌های پدافند غیرعامل در جزیره خارگ برای هر ارگان به تفکیک مشخص شده است همه مدیران، رؤسا و فرماندهان اهتمام حداکثری در راستای اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

این نشست در راستای پایش وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارگ با حضور همه نقش آفرینان طرح شامل بخش شهری، نهادهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و بیمارستان صنعت نفت خارگ به میزبانی پایانه نفتی خارگ به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ برگزار شد که مدیران و نمایندگان پدافند غیرعامل هریک از ارگان‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

 الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

کد خبر 6075593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha