گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که موضع نظامی صهیونیستی «ناحل عوز» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۲۷۴ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی عملیات‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که موضع نظامی صهیونیستی «ناحل عوز» در اطراف نوار غزه را با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که ۲ موشک به «ناحل عوز» در اطراف نوار غزه برخورد کرده است.

همچنین مبارزان گردان‌های قسام موفق شدند یک بمب «تلویزیونی ۳» را در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه به روی گروهی از پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از این نظامیان صهیونیست را نیز زخمی کنند.

یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خیابان «بغداد» واقع در شهرک «الشجاعیه» شهر غزه از سوی مبارزان قسام با بمب «شواظ ۳» به صورت کامل منهدم شد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند که یک گروه ۷ نفره نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشجاعیه» غافلگیر نموده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

علاوه بر این نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «ابوعریبان» محور نتساریم، خط پشتیبانی محور «نتساریم» در جنوب «تل الهوی» در غرب شهر غزه و موضع نظامی صهیونیستی «صوفا» از سوی گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت.