سخنگوی پیشین ارتش رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو با وعده پیروزی بر حماس ما را به شکست کشاند

نتانیاهو با وعده پیروزی بر حماس ما را به شکست کشاند

سخنگوی پیشین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم با وعده پیروزی بر حماس صهیونیست‌ها را به سوی شکست سوق داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقامات کنونی و پیشین رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پیاپی به شکست این رژیم در جنگ علیه نوار غزه اذعان می‌کنند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی هاآرتص اظهارات «پیتر لرنر» سخنگوی پیشین ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

سخنگوی پیشین ارتش رژیم صهیونیستی در این سخنان اذعان کرد: نتانیاهو وعده پیروزی بر حماس را داد، اما ما را به سوی شکست سوق داد.

این مقام پیشین ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد که کابینه نتانیاهو باعث از بین رفتنِ آنچه اعتماد جامعه بین‌الملل به تل‌آویو خواند، شده است.

«اسرائیل زیف» رئیس پیشین اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی بیان کرد: افزایش اقدامات نظامی در شمال تاکتیکی اشتباه است، مگر آنکه قصد داشته باشیم وارد جنگ بشویم.

رئیس پیشین اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ورود به جنگ با لبنان به رویارویی با ایران خواهد انجامید. برهه کنونی بدترین زمان برای گشایش جبهه‌های متعدد است.

این مقام پیشین ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: نصیحت می‌کنم که در باتلاق رفح گرفتار نشویم، زیرا باقی‌ماندن در رفح به معنای اشغال نوار غزه است.

زیف تصریح کرد: نتانیاهو تلاش‌های واشنگتن درباره احکام دادگاه بین‌المللی کیفری و شورای امنیت علیه اسرائیل را تخریب کرد.

کد خبر 6159185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha