رسانه‌های رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز به نوار غزه، به گرفتار شدن و فرو رفتن هر چه بیشتر در باتلاق غزه اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که با گذشت ۹ ماه، «اسرائیل» همچنان در باتلاق غزه گرفتار است.

این رسانه‌ها ضمن بررسی ابعاد مختلف تجاوز به نوار غزه گزارش دادند که با وجود سپری شدن ۹ ماه جهنمی، همچنان ۱۲۰ اسرائیلی در اسارت گروه‌های فلسطینی هستند و ده‌ها هزار نفر خانه‌های خود را (در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی) تخلیه کرده‌اند.

بر اساس آمار منتشره در روزنامه عبری معاریو، از ۷ اکتبر گذشته ۱۵۹۲ نظامی و شهرک‌نشین کشته و بیش از ۴۰۰۰ اسرائیلی زخمی شده‌اند.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی هم بر ضرورت توقف جنگ غزه و دستیابی به توافق برای بازگرداندن اسیران اسرائیلی تأکید کرد.

لاپید در ادامه سخنانش که رادیو رژیم اشغالگر آن را منتشر کرد، افزود که «اسرائیل» همیشه مخلف جنگ‌های طولانی‌مدت بوده است.

وی اذعان کرد که ارتش «اسرائیل» به نیروهای ذخیره تکیه دارد که مناسب جنگ‌های طولانی‌مدت نیستند.

این اظهارات لاپید در حالی است که نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم باید برکنار شود، تأکید کرد که انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی باید به زودی انجام شود.

ایهود اولمرت در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو باید به جنگ در غزه پایان دهد، چرا که جنبش حماس ۹ ماه بعد از آغاز این جنگ موفق شده خود را سرپا نگه دارد.