رسانه‌های صهیونیست:

نتانیاهو مانع اصلی در مسیر توقف جنگ و تبادل اسرا است

نتانیاهو مانع اصلی در مسیر توقف جنگ و تبادل اسرا است

رسانه‌های صهیونیست با تاکید بر اینکه اولویت اصلی جنگ در غزه باید آزادی اسرای صهیونیست باشد، نتانیاهو را مانع اصلی آزادی آنها معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که ۵۴ درصد از صهیونیست‌ها معتقدند که جنگ غزه بنا به دلایل شخصی مختص نتانیاهو ادامه پیدا می‌کند.

این گزارش می‌افزاید که ۶۷ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز معتقدند که آزادی اسرای اسرائیلی باید در راس اولویت‌های کابینه این رژیم قرار گیرد.

این در حالی است که تنها ۲۶ درصد از صهیونیست‌ها اعتقاد دارند که از بین بردن حماس باید اولویت اصلی این جنگ باشد.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی «اسرائیل‌هیوم» نیز به نقل از یک منبع مسئول که به نام وی اشاره نکرد، ابراز داشت که در صورتی که بنیامین نتانیاهو چراغ سبز تبادل اسرا را صادر کند، این تبادل بر اساس مذاکرات انجام خواهد شد و اکثریت اعضای کابینه با این موضوع موافق هستند.

این منبع مسئول می‌افزاید که با وجود شرایط سختی که در عملیات تبادل وجود دارد، که از جمله آنها عقب نشینی ارتش صهیونیستی از نتساریم و مناطق پرجمعیت غزه است، اما خوش‌بینی‌های زیادی نسبت به انجام تبادل وجود دارد.

این در حالی است که شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع مسئول مدعی شده که ارتش به هیچ وجه از محورهای نتساریم و کرم ابو سالم عقب نشینی نخواهد کرد.

پیگیری روند جنگ این روزها شکاف ها و تنش‌های گسترده‌ای را در میان سرکردگان رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و آنها را به سمت جنگ رسانه‌ای کشانده است.

کد خبر 6159565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha