سنندج- همزمان با میلاد پیامبر مهربانی کودکان سنندجی امروز با شور و حال وصف نشدنی به جشن بزرگ امت احمد آمدند و در غرفه ای تدارک دیده شده حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، برای دومین سال متوالی جشن بزرگ امت احمد در حال برگزاری است و یکی از زیبایی‌های و ابتکاراتی که در این جشن ایجاد شده برپایی غرفه‌های مختص کودکان است.

کودکان و نوجوانان کردستانی نیز امروز میهمان جشن بزرگ امت احمد هستند و همه دست به دست هم داده‌اند تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند.

وجود عروسک‌های تزئینی، بادکنک‌های بزرگ و رنگارنگ جلوه خاصی به جشن بزرگ امت احمد بخشیده است.

امروز همه میهمان جشن پیامبر خوبی‌ها هستند و در این میان سهم کودکان از این میهمانی بزرگ پررنگ‌تر است.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.