۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹

امت احمد(ص)۴۶؛

غرفه‌هایی که با حضور پرشور کودکان برپا شد

غرفه‌هایی که با حضور پرشور کودکان برپا شد

سنندج- همزمان با میلاد پیامبر مهربانی کودکان سنندجی امروز با شور و حال وصف نشدنی به جشن بزرگ امت احمد آمدند و در غرفه ای تدارک دیده شده حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، برای دومین سال متوالی جشن بزرگ امت احمد در حال برگزاری است و یکی از زیبایی‌های و ابتکاراتی که در این جشن ایجاد شده برپایی غرفه‌های مختص کودکان است.

کودکان و نوجوانان کردستانی نیز امروز میهمان جشن بزرگ امت احمد هستند و همه دست به دست هم داده‌اند تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند.

وجود عروسک‌های تزئینی، بادکنک‌های بزرگ و رنگارنگ جلوه خاصی به جشن بزرگ امت احمد بخشیده است.

امروز همه میهمان جشن پیامبر خوبی‌ها هستند و در این میان سهم کودکان از این میهمانی بزرگ پررنگ‌تر است.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.

کد خبر 6226704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha