سنندج- همزمان با آغاز مراسم جشن بزرگ « مهمانی امت احمد» شمیم خوش عطر محمدی در سنندج پیچید.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد پیامبر رحمت و کرامت که می‌شود هر ساله جشن و نشاط میان مردم سنندج برپا است و امسال مردم شهر مؤمن و متدین سنندج خود را آماده برگزاری بزرگترین جشن محمدی کرده است.

امروز همه آمده‌اند تا با شرکت در این مهمانی ارادت و محبت خود را به پیامبر نور و رحمت (ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

امروز جلوه دیگری از اتحاد به چشم می‌خورد در این مهمانی مردم دیار کردستان از هر کوی و برزن خود را به میعادگاه شهر عاشقان پیامبر رسانده‌اند تا در جشن پیامبر اکرم شرکت کنند.

غرفه‌های برپایی جشن با همراهی مردم شهرهای مختلف استان کردستان در حال برپایی است و هرکس تنها به عشق پیامبر امروز آمده تا در جشن بزرگ امت احمد شرکت کند.

ایجاد غرفه‌های مختلف از اول خیابان فردوسی و پذیرایی از مردم با چای و شربت و همچنین غذای گرم، راه‌اندازی وسایل بازی برای کودکان و برپایی ایستگاه نقاشی شور و حال بیشتری بویژه در میان کودکان ایجاد کرد.

امروز همه و همه آمده‌اند تا بگویند که همه در زیر لوای پرچم امت احمد متحد هستند و شیعه و سنی خود را در جشن پیامبر خوبی‌ها شریک بدانند.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است. در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.