۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۸

امت احمد(ص)۱۱؛

شمیم خوش عطر محمدی در سنندج پیچید

شمیم خوش عطر محمدی در سنندج پیچید

سنندج- همزمان با آغاز مراسم جشن بزرگ « مهمانی امت احمد» شمیم خوش عطر محمدی در سنندج پیچید.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد پیامبر رحمت و کرامت که می‌شود هر ساله جشن و نشاط میان مردم سنندج برپا است و امسال مردم شهر مؤمن و متدین سنندج خود را آماده برگزاری بزرگترین جشن محمدی کرده است.

امروز همه آمده‌اند تا با شرکت در این مهمانی ارادت و محبت خود را به پیامبر نور و رحمت (ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

امروز جلوه دیگری از اتحاد به چشم می‌خورد در این مهمانی مردم دیار کردستان از هر کوی و برزن خود را به میعادگاه شهر عاشقان پیامبر رسانده‌اند تا در جشن پیامبر اکرم شرکت کنند.

غرفه‌های برپایی جشن با همراهی مردم شهرهای مختلف استان کردستان در حال برپایی است و هرکس تنها به عشق پیامبر امروز آمده تا در جشن بزرگ امت احمد شرکت کند.

ایجاد غرفه‌های مختلف از اول خیابان فردوسی و پذیرایی از مردم با چای و شربت و همچنین غذای گرم، راه‌اندازی وسایل بازی برای کودکان و برپایی ایستگاه نقاشی شور و حال بیشتری بویژه در میان کودکان ایجاد کرد.

امروز همه و همه آمده‌اند تا بگویند که همه در زیر لوای پرچم امت احمد متحد هستند و شیعه و سنی خود را در جشن پیامبر خوبی‌ها شریک بدانند.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است. در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.

کد خبر 6227416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha