۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲

بازدید حجت‌الاسلام قمی از مقدمات برگزاری مهمونی امت احمد

بازدید حجت‌الاسلام قمی از مقدمات برگزاری مهمونی امت احمد

سنندج_ حجت‌الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی از مقدمات برگزاری مهمونی امت احمد در سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین قمی با حضور در شهر سنندج ضمن بازدید از مقدمات برگزاری جشن بزرگ مهمونی امت احمد، با فعالان رسانه و فضای مجازی، فعالان فرهنگی و خانواده پرسنل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان دیدار کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از مقدمات برگزاری مهمونی امت احمد، این جشن بزرگ را نمایش یکپارچگی و برادری مردم دانست و گفت: ویژگی مهم مهمونی امت احمد این است که در آن خود مردم میزبان هستند و اگر روایت‌های مردمی و پیوست رسانه‌ای متناسب حول این جشن شکل گیرد می‌تواند اثرگذاری دوچندانی یابد.

حجت الاسلام قمی همچنین با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان نیز دیدار و گفتگو کرد و بر سر مزار شهید شیخ الاسلام حاضر شد.

گفتنی است؛ مهمونی امت احمد جشن بزرگ سالروز میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت است که برای دومین سال پیاپی در شهر سنندج برگزار می‌شود. سال گذشته نیز این جشن با حضور نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از مردم سنندج تبدیل به اتفاقی ماندگار و وحدت‌آفرین در این استان شد. مهمونی امت احمد امسال نیز در حضور هنرمندان و چهره‌های سرشناس استان کردستان و کشور امروز جمعه در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6231111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha