بندرعباس-فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی نوک پیکان نظام در عمق اقیانوس‌ها و خط مقدم حتمی به گفته فرماندهی معظم کل قوا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در بازدید از بزرگترین مرکز بازی و فضای مجازی استان هرمزگان در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار کرد: امروز دانش جنگ‌های ترکیبی، در حوزه‌های افندی و پدافندی، بر لبه بروزتر ین علوم دنیا قرار دارد و ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش، از آن غافل نیستیم.

وی بیان کرد: دشمنان با تمام ابزار و توانمندی در حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید، فرزندان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است و ما در این حوزه با جدیت ورود کرده‌ایم، تا از آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هم‌رزمانم با تلاش شبانه‌روزی، به حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید ورود کرده‌اند و اولویت‌مان تمرکز بر آموزش و شناخت فرزندان و خانواده‌ها با جنگ‌های ترکیبی و نوپدید، است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: دشمن در صدد است با جنگ‌های شناختی، در ذهن نسل جوان تناقض ایجاد کند و واقعیت‌ها را کم رنگ و غیر واقعی‌ها را بزرگ جلوه دهد، بنابراین آشنایی نسل جوان با علوم روز جنگ‌های نوپدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.