۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی راهبردی ارتش نوک پیکان نظام در عمق اقیانوس‌ها است

نیروی دریایی راهبردی ارتش نوک پیکان نظام در عمق اقیانوس‌ها است

بندرعباس-فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی نوک پیکان نظام در عمق اقیانوس‌ها و خط مقدم حتمی به گفته فرماندهی معظم کل قوا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در بازدید از بزرگترین مرکز بازی و فضای مجازی استان هرمزگان در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار کرد: امروز دانش جنگ‌های ترکیبی، در حوزه‌های افندی و پدافندی، بر لبه بروزتر ین علوم دنیا قرار دارد و ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش، از آن غافل نیستیم.

وی بیان کرد: دشمنان با تمام ابزار و توانمندی در حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید، فرزندان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است و ما در این حوزه با جدیت ورود کرده‌ایم، تا از آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هم‌رزمانم با تلاش شبانه‌روزی، به حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید ورود کرده‌اند و اولویت‌مان تمرکز بر آموزش و شناخت فرزندان و خانواده‌ها با جنگ‌های ترکیبی و نوپدید، است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: دشمن در صدد است با جنگ‌های شناختی، در ذهن نسل جوان تناقض ایجاد کند و واقعیت‌ها را کم رنگ و غیر واقعی‌ها را بزرگ جلوه دهد، بنابراین آشنایی نسل جوان با علوم روز جنگ‌های نوپدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 6230194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha