اردبیل- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: استان اردبیل با مشارکت خوب مردم توانسته ۲۵ درصد از سهم خود در کمک به ساخت صحن ائمه اطهار (ع) محقق سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار هوشیار، عصر یکشنبه در جلسه ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات با اشاره به سهم ۱۵ میلیارد تومانی استان در کمک به ساخت صحن ائمه اطهار (ع) اظهار کرد: در این راستا استان اردبیل توانسته ۲۵ درصد از سهم خود را به تحقق بپیوندد که این امر با مشارکت خوب مردم استان در حال تحقق کامل است.

وی با بیان اینکه هر شهروند می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال در ساخت صحن حضرت زینب (س) مشارکت کند که در این راستا بسترهای متنوعی برای این پرداخت فراهم شده است، ادامه داد: پویش مشارکت مردمی در بازسازی صحن حضرت زینب (س) همچنان در حال اجرا است و عاشقان اهل بیت (ع) در استان اردبیل می‌توانند برای مشارکت در پویش کاشی حرم از طریق لینک https://atabat.org/fa/forms/۸۰ اقدام کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل خاطرنشان کرد: در سال گذشته سهم استان اردبیل حدود ۱۶۰ میلیارد ریال بود و مردم، مشارکت خوبی نشان دادند و امسال نیز انتظار می‌رود دلدادگان اهل بیت (ع) در این راستا همت بیشتری داشته باشند.

هوشیار تصریح کرد: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا با نام «صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)» ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع است.