بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهید ملک‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار مدیریت استان است و نهایت توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کار می‌گیریم.

استاندار بوشهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل خواهر شهید والامقام غلامعباس ملک نیا که وی همسر زنده یاد پاسدار، رزمنده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس سردار علیپور نیز هست، دیدار و گفتگویی صمیمی با این خانواده داشت.

شهید غلامعباس ملک نیا عضو بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و منطقه بندر ریگ بود که در سال ۱۳۵۹ در جنگ‌های چریکی و پارتیزانی به فرماندهی شهید چمران در ده خرما، جلالیه سوسنگرد در حالی که در محاصره عراقی‌ها قرارگرفته بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی اولین شهید شهرستان گناوه و منطقه بندر ریگ است و زنده یاد سردار علیپور نیز در سپاه پاسداران استان بوشهر مشغول به کار بود که با ویروس منحوس کرونا دیار حق را لبیک گفت.