۲ مهر ۱۴۰۳، ۷:۲۱

استاندار بوشهر:

تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است

تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهید ملک‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تکریم و تعظیم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان است و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار مدیریت استان است و نهایت توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کار می‌گیریم.

استاندار بوشهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل خواهر شهید والامقام غلامعباس ملک نیا که وی همسر زنده یاد پاسدار، رزمنده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس سردار علیپور نیز هست، دیدار و گفتگویی صمیمی با این خانواده داشت.

شهید غلامعباس ملک نیا عضو بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و منطقه بندر ریگ بود که در سال ۱۳۵۹ در جنگ‌های چریکی و پارتیزانی به فرماندهی شهید چمران در ده خرما، جلالیه سوسنگرد در حالی که در محاصره عراقی‌ها قرارگرفته بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی اولین شهید شهرستان گناوه و منطقه بندر ریگ است و زنده یاد سردار علیپور نیز در سپاه پاسداران استان بوشهر مشغول به کار بود که با ویروس منحوس کرونا دیار حق را لبیک گفت.

کد خبر 6233276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha