اهواز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخارآفرینی‌های المپیک و پارالمپیک رابه روح رئیس جمهور شهید تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور عصر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، جهانی و آسیایی خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که استاندار خوزستان کمتر از ۴۸ ساعت مانده به اعزام کاروان پارالمپیک در محل فدراسیون جانبازان و توان یابان فرزندان خود را بدرقه می‌کند نشان از مهم بودن این مساله برای وی است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در روزهای ابتدایی مدیریت بنی تمیم در ورزش خوزستان به همراه وی از رامهرمز بازدید داشتیم، تصریح کرد: وضعیت اسف‌بار یکی دو سالن در این شهرستان و اطراف دزفول و اندیمشک را دیدیم لذا از محل اعتباراتی که خودمان داشتیم کمک‌هایی صورت گرفت و در بازه زمانی کمتر از یک سال، در سفر رئیس جمهور همان سالن‌ها مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این یکی از شاخص‌های انتخاب درست مدیرانی است که باید در عرصه خدمت رسانی در جای خود قرار گیرند و این اتفاق در خصوص ورزش و جوانان خوزستان اتفاق افتاده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در المپیک ۱۱ بانوی ورزشکار حضور داشتند که سهم مدال‌آوری آنها ۲ مدال بود. همچنین در پارالمپیک از ۶۵ ورزشکار اعزامی ۱۲ نفر بانو بودند که سهم مدال‌آوری آنها ۷ مدال بود در حالی که دوره قبل ۳ مدال کسب شده بود.

کاظمی پور با اعلام اینکه حضور جوان گرایی شده و تنوع رشته‌ای بیشتر در رقابت‌های مذکور را شاهد بودیم، عنوان کرد: ان‌شاءالله این مساله نویدبخش روزهای بسیار پر درخششی در بخش ورزش بانوان کشور خواهد بود که به عنوان یک حضور اجتماعی موفق و فراتر از چیزی که تنها نگاه مدال‌آوری داشته باشیم، ارزش زن را به عنوان محور بسیاری از موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها در نظام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه افتخارآفرینی‌ها را به روح رئیس جمهور شهید تقدیم می‌کنیم، اظهار کرد: ان‌شاءالله دولت چهاردهم در راه خدمت رسانی به ملت که بزرگ‌ترین افتخار دولت‌ها باید باشد، بدرخشد و بتواند فعالیت‌های مفیدی را خصوصاً در راستای امیدآفرینی و رفع موانع و گره‌های فکری بخصوص در بخش جوانان داشته باشد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: با اخباری که این روزها از وزیر ورزش می‌شنوید، نگاه ویژه وی را در بحث زیرساخت‌ها، اماکن و بروز رسانی شرایط بهره برداری از اماکن حس کرده‌ایم و ان‌شاءالله عزمی که جزم کرده‌اند برای رفع خلاءهای موجود، دوره طلایی در ورزش کشور را به ثبت خواهد رساند.