۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸

معاون وزارت ورزش و جوانان:

افتخارآفرینی در المپیک و پارالمپیک را به شهید رییسی تقدیم می‌کنیم

افتخارآفرینی در المپیک و پارالمپیک را به شهید رییسی تقدیم می‌کنیم

اهواز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخارآفرینی‌های المپیک و پارالمپیک رابه روح رئیس جمهور شهید تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور عصر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی، مربیان و داوران المپیکی، پارالمپیکی، جهانی و آسیایی خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که استاندار خوزستان کمتر از ۴۸ ساعت مانده به اعزام کاروان پارالمپیک در محل فدراسیون جانبازان و توان یابان فرزندان خود را بدرقه می‌کند نشان از مهم بودن این مساله برای وی است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در روزهای ابتدایی مدیریت بنی تمیم در ورزش خوزستان به همراه وی از رامهرمز بازدید داشتیم، تصریح کرد: وضعیت اسف‌بار یکی دو سالن در این شهرستان و اطراف دزفول و اندیمشک را دیدیم لذا از محل اعتباراتی که خودمان داشتیم کمک‌هایی صورت گرفت و در بازه زمانی کمتر از یک سال، در سفر رئیس جمهور همان سالن‌ها مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این یکی از شاخص‌های انتخاب درست مدیرانی است که باید در عرصه خدمت رسانی در جای خود قرار گیرند و این اتفاق در خصوص ورزش و جوانان خوزستان اتفاق افتاده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در المپیک ۱۱ بانوی ورزشکار حضور داشتند که سهم مدال‌آوری آنها ۲ مدال بود. همچنین در پارالمپیک از ۶۵ ورزشکار اعزامی ۱۲ نفر بانو بودند که سهم مدال‌آوری آنها ۷ مدال بود در حالی که دوره قبل ۳ مدال کسب شده بود.

کاظمی پور با اعلام اینکه حضور جوان گرایی شده و تنوع رشته‌ای بیشتر در رقابت‌های مذکور را شاهد بودیم، عنوان کرد: ان‌شاءالله این مساله نویدبخش روزهای بسیار پر درخششی در بخش ورزش بانوان کشور خواهد بود که به عنوان یک حضور اجتماعی موفق و فراتر از چیزی که تنها نگاه مدال‌آوری داشته باشیم، ارزش زن را به عنوان محور بسیاری از موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها در نظام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه افتخارآفرینی‌ها را به روح رئیس جمهور شهید تقدیم می‌کنیم، اظهار کرد: ان‌شاءالله دولت چهاردهم در راه خدمت رسانی به ملت که بزرگ‌ترین افتخار دولت‌ها باید باشد، بدرخشد و بتواند فعالیت‌های مفیدی را خصوصاً در راستای امیدآفرینی و رفع موانع و گره‌های فکری بخصوص در بخش جوانان داشته باشد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: با اخباری که این روزها از وزیر ورزش می‌شنوید، نگاه ویژه وی را در بحث زیرساخت‌ها، اماکن و بروز رسانی شرایط بهره برداری از اماکن حس کرده‌ایم و ان‌شاءالله عزمی که جزم کرده‌اند برای رفع خلاءهای موجود، دوره طلایی در ورزش کشور را به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 6235486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha