جبهه اصلاحات ایران ضمن پیام تسلیت، نوشت: امروز جهان شاهد آن است که چگونه بمب‌های خانمان‌براندازی که آمریکا و غرب در اختیار تروریسم دولتی اسراییل قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه اصلاحات ایران به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل و فرماندهان عالی حزب الله لبنان در پیامی ضمن تسلیت، نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان و فرماندهان عالی آن و دیگر همراهان به دست رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل غمی جانکاه بر دلهای مؤمنان، آزادگان و حق‌طلبان نشاند.

امروز جهان شاهد آن است که چگونه بمب‌های خانمان‌براندازی که آمریکا و غرب در اختیار تروریسم دولتی اسراییل قرار داده‌اند بر سر مردم مظلوم غزه و لبنان فرومی‌ریزد، آنها را به خاک و خون می‌کشد و از هستی و زندگی ساقط می‌کند. همه حامیان اسرائیل و تأمین کنندگان جنگ‌افزارهای آن در جنایتی که توسط نخست‌وزیر و دولت اسرائیل علیه بشریت صورت می‌گیرد، سهیم هستند.

ما مصیبت‌های بزرگی را که حزب‌الله و مردم لبنان طی روزهای اخیر متحمل شده‌اند، تسلیت گفته و برای شهدای آنها حشر با سیدالشهدا، حسین‌بن‌علی (ع) و برای مجروحان شفای عاجل و بهبودی کامل مسئلت داریم.

جبهه اصلاحات ایران

١٤٠٣/۷/۷