۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۲

جبهه اصلاحات در پیام تسلیتی:

دنیا شاهد است که آمریکا بمب‌ها را در اختیار اسراییل قرار داده است

دنیا شاهد است که آمریکا بمب‌ها را در اختیار اسراییل قرار داده است

جبهه اصلاحات ایران ضمن پیام تسلیت، نوشت: امروز جهان شاهد آن است که چگونه بمب‌های خانمان‌براندازی که آمریکا و غرب در اختیار تروریسم دولتی اسراییل قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه اصلاحات ایران به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل و فرماندهان عالی حزب الله لبنان در پیامی ضمن تسلیت، نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان و فرماندهان عالی آن و دیگر همراهان به دست رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل غمی جانکاه بر دلهای مؤمنان، آزادگان و حق‌طلبان نشاند.

امروز جهان شاهد آن است که چگونه بمب‌های خانمان‌براندازی که آمریکا و غرب در اختیار تروریسم دولتی اسراییل قرار داده‌اند بر سر مردم مظلوم غزه و لبنان فرومی‌ریزد، آنها را به خاک و خون می‌کشد و از هستی و زندگی ساقط می‌کند. همه حامیان اسرائیل و تأمین کنندگان جنگ‌افزارهای آن در جنایتی که توسط نخست‌وزیر و دولت اسرائیل علیه بشریت صورت می‌گیرد، سهیم هستند.

ما مصیبت‌های بزرگی را که حزب‌الله و مردم لبنان طی روزهای اخیر متحمل شده‌اند، تسلیت گفته و برای شهدای آنها حشر با سیدالشهدا، حسین‌بن‌علی (ع) و برای مجروحان شفای عاجل و بهبودی کامل مسئلت داریم.

جبهه اصلاحات ایران

١٤٠٣/۷/۷

کد خبر 6239566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha