تالش- مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: بیش از ۱۰۵ هزار نفر طی سه ماهه گذشته به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مراجعه کرده اند.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از اول تیر ماه امسال تا ۳۱ شهریور بیش از ۱۰۵ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان، مراجعه و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت افزود: ۲۰۲ هزار خدمات در ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به مراجعان، خدمات سلامت محور ارائه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: مردم با مراجعه به این مراکز خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، مامایی، دهان و دندان، پرستاری، بهداشت محیط و حرفه‌ای، آموزش بهداشت، تغذیه، سلامت روان، آزمایشگاه و واکسیناسیون اطفال دریافت می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت از مادران باردار است، که از یک خرداد تا ۳۱ شهریور باردار: ۱۱۱۹ مادر باردار توسط تیم سلامت مادران مراکز مراقبت انجام شده است که از این تعداد ۳۱۰ مادر نیازمند مراقبت‌های ویژه خدمات ارائه و ۶۸ مورد مادر باردار نیز جهت خدمات و مراقبت بیشتر به بیمارستان اعزام شده است که ۲۲ مورد بستری شدند.