۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۰

مدیر شبکه بهداشت ودرمان تالش خبر داد؛

مراجعه بیش از ۱۰۵ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت تالش

مراجعه بیش از ۱۰۵ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت تالش

تالش- مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: بیش از ۱۰۵ هزار نفر طی سه ماهه گذشته به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مراجعه کرده اند.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از اول تیر ماه امسال تا ۳۱ شهریور بیش از ۱۰۵ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان، مراجعه و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت افزود: ۲۰۲ هزار خدمات در ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به مراجعان، خدمات سلامت محور ارائه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: مردم با مراجعه به این مراکز خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، مامایی، دهان و دندان، پرستاری، بهداشت محیط و حرفه‌ای، آموزش بهداشت، تغذیه، سلامت روان، آزمایشگاه و واکسیناسیون اطفال دریافت می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت از مادران باردار است، که از یک خرداد تا ۳۱ شهریور باردار: ۱۱۱۹ مادر باردار توسط تیم سلامت مادران مراکز مراقبت انجام شده است که از این تعداد ۳۱۰ مادر نیازمند مراقبت‌های ویژه خدمات ارائه و ۶۸ مورد مادر باردار نیز جهت خدمات و مراقبت بیشتر به بیمارستان اعزام شده است که ۲۲ مورد بستری شدند.

کد خبر 6241013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha