غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی «رئیس، دبیر و اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی» را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه‌ای، «شاهپور علائی‌مقدم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع را به عنوان رئیس کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی»، «سیدحمزه رضوی مدیرکل امور اداری را به عنوان دبیر کمیته» و «اکبر فتحی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، مرتضی اردستانی مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست و بهرنگ نجاتی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی را به عنوان اعضای این کمیته» منصوب کرد.

این احکام در راستای تحقق اهداف مندرج در اسناد بالادستی کشور و به منظور شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای واجد شرایط شاغل در وزارت جهاد کشاورزی در جهت پیاده‌سازی نظام شایسته‌سالاری طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای موضوع تصویب‌نامه‌های شورای عالی اداری، صادر شده است.

در بخشی از این احکام آمده است؛ انتظار می‌رود ضمن همکاری با سایر اعضای کمیته مذکور برای برگزاری منظم جلسات، تصمیمات درست و اصولی در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر دولت اتخاذ و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.