حزب الله لبنان در حالی با صدور سه بیانیه از هدف قرار دادن مراکز تجمع نظامیان صهیونیست خبر داد که صدای آژیر و انفجارهایی در کریات شمونا به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی از حملات جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی خبر دادند.

صدای آژیر خطر در کفار گلعادی در اصبع الجلیل به گوش می رسد. مقاومت لبنان اصبع الجلیل را هدف قرار داده و صدای انفجارهایی در شهرک المطله شنیده می شود.

همچنین صدای آژیر خطر در حیفا و اطراف آن نیز شنیده می شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در شهر رحوفوت در هشیفلا خبر دادند بدون اینکه صدای آژیر خطر به صدا درآید.

منابع خبری از انفجارهای شدیدی خبر دادند که در کریات شمونا پس از حمله موشکی حزب الله لبنان شنیده می شود.

از سوی دیگر حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع ازلبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت لبنان در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز شنبه دوازدهم اکتبر ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک المطله موشکباران کردند.

همچنین حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع ازلبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت لبنان در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز شنبه دوازدهم اکتبر ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان دشمن را در شهرک کفریوفال موشکباران کردند.

در بیانیه سوم حزب الله نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع ازلبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت لبنان در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز شنبه دوازدهم اکتبر ۲۰۲۴، پایگاه ارتباطات در کرن نفتالی را با چندین موشک هدف قرار دادند.