حزب الله لبنان: حمله به تل‌آویو ابتدای راه است

حزب الله لبنان: حمله به تل‌آویو ابتدای راه است

مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان اولویت اصلی این حزب را شکست دادن دشمن خواند و تاکید کرد که حمله به تل آویو ابتدای راه جنگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، محمد عفیف مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص تازه‌ترین تحولات میدانی به ویژه ایستادگی نیروهای مقاومت در جبهه زمینی در جنوب لبنان، از برخی رسانه‌های داخلی لبنان که اقدام به انتشار اخبار و شایعات رژیم صهیونیستی در چهارچوب جنگ روانی ضد مقاومت و ملت لبنان می‌کنند، انتقاد کرد.

وی ابراز داشت که بهانه تراشی‌های موهوم اسرائیل در خصوص انبارهای تسلیحاتی حزب الله دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست. عفیف در عین حال تاکید کرد که جنگ در ابتدای راه است و صحبت در مورد بهره‌برداری‌های سیاسی از این جنگ خیلی زود است، اما همه باید بدانند که دشمن تنها برای منافع خودش کار می‌کند.

مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان اولویت مطلق حزب الله را شکست دادن دشمن و مجبور کردن آن به توقف تجاوز خواند و تاکید کرد که اشغالگران مانع از امدادرسانی به محبوس شدگان زیر آوار بویژه در منطقه المریجة در ضاحیه می‌شوند و این کار با همدستی و فشار سیاسی سفیر آمریکا در بیروت انجام می‌شود.

وی حمله به نیروهای یونیفل در جنوب لبنان را محکوم کرد و گفت که سازمان ملل و جامعه جهانی در قبال این رفتار خطرناک چه واکنشی از خودشان نشان می‌دهند؟

کد خبر 6254020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha