اهواز - معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از بانوان استان در تمامی اقشار درخواست دارم که ورزش را در سبد خانواده خود قرار داده و برای آن وقت و هزینه در نظر بگیرند.

سکینه ناصری مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، ورزش را پدیده‌ای منحصر به فرد در شکوفایی جامعه خواند و گفت: بانوان ورزشکار می‌توانند در رشد و تعالی جامعه بسیار مؤثر باشند. بانوان سالم، شاد، با نشاط و پویا، سازندگان جامعه‌ای سالم و مترقی خواهند بود.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از بانوان استان در تمامی اقشار درخواست دارم که ورزش را در سبد خانواده خود قرار داده، برای آن وقت و هزینه در نظر بگیرند چرا که سرمایه گذاری مطمئن برای آینده خود، فرزندانشان و حتی نسل‌های آینده خواهد بود.

وی بر اهمیت هفته تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد و افزود: از فعالان حوزه ورزش بانوان تقاضا دارم نسبت به اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش اهتمام ورزیده و با تمام توان به استقبال این هفته بروند.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه دختران و مادران با همکاری آموزش و پرورش و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

ناصری مقدم ادامه داد: همایش‌های ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان، کوه روی و طبیعت گردی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان، برنامه‌های آموزشی، تجلیل، جشنواره و همایش در سطح استان خوزستان در حوزه بانوان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.