۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۵

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان:

بانوان حتماً ورزش را در سبد خانواده خود قرار دهند

بانوان حتماً ورزش را در سبد خانواده خود قرار دهند

اهواز - معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از بانوان استان در تمامی اقشار درخواست دارم که ورزش را در سبد خانواده خود قرار داده و برای آن وقت و هزینه در نظر بگیرند.

سکینه ناصری مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، ورزش را پدیده‌ای منحصر به فرد در شکوفایی جامعه خواند و گفت: بانوان ورزشکار می‌توانند در رشد و تعالی جامعه بسیار مؤثر باشند. بانوان سالم، شاد، با نشاط و پویا، سازندگان جامعه‌ای سالم و مترقی خواهند بود.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از بانوان استان در تمامی اقشار درخواست دارم که ورزش را در سبد خانواده خود قرار داده، برای آن وقت و هزینه در نظر بگیرند چرا که سرمایه گذاری مطمئن برای آینده خود، فرزندانشان و حتی نسل‌های آینده خواهد بود.

وی بر اهمیت هفته تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد و افزود: از فعالان حوزه ورزش بانوان تقاضا دارم نسبت به اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش اهتمام ورزیده و با تمام توان به استقبال این هفته بروند.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه دختران و مادران با همکاری آموزش و پرورش و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

ناصری مقدم ادامه داد: همایش‌های ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان، کوه روی و طبیعت گردی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان، برنامه‌های آموزشی، تجلیل، جشنواره و همایش در سطح استان خوزستان در حوزه بانوان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6255094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha