شاهد عینی از لحظه اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان روایتی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک شاهد عینی از لحظه اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان در روایتی گفت: ۱۰ روز است ما در سوریه بابت بحث تجهیز بیمارستان صحرایی مستقر شده‌ایم در این یک هفته تجهیزات زیادی از کشورهای مختلف به ما رسیده است، از جمله تجهیزات پزشکی و غذایی که تقریباً شامل ۲۷ تریلی و ۲۵۰ امدادگر از عراق و بقیه کشورها آمده بودند.

در روز دوم ۳ تا از آمبولانس‌های ما را در ساعت ۳ بعد از ظهر با پهباد زدند. بعد از آن تقریباً ساعت یک شب بود که تازه از عراق برایمان برنج و ۱۴۵ تا کپسول اکسیژن ارسال شده بود. ما در حال آماده سازی بسته‌های ارزاق بودیم که حدود ۲ هزار تا از آنها باید به لبنان ارسال می‌شد در همین حین حدود ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب اولین موشک با یک نور خیلی زیاد به سمت محل انبار ارزاقمان رفت و آنجا را به طور کامل منفجر کرد. موج انفجار در حدی بود که تمام شیشه‌های کارخانه‌های اطرافمان خورد شد و علاوه بر آن هر آنچه تجهیزات و دستگاه‌های احیا در سوله بود از بین رفت.