۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۷

روایت شاهد عینی از اصابت موشک‌ به بیمارستان صحرایی هلال احمر

روایت شاهد عینی از اصابت موشک‌ به بیمارستان صحرایی هلال احمر

شاهد عینی از لحظه اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان روایتی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک شاهد عینی از لحظه اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان در روایتی گفت: ۱۰ روز است ما در سوریه بابت بحث تجهیز بیمارستان صحرایی مستقر شده‌ایم در این یک هفته تجهیزات زیادی از کشورهای مختلف به ما رسیده است، از جمله تجهیزات پزشکی و غذایی که تقریباً شامل ۲۷ تریلی و ۲۵۰ امدادگر از عراق و بقیه کشورها آمده بودند.

در روز دوم ۳ تا از آمبولانس‌های ما را در ساعت ۳ بعد از ظهر با پهباد زدند. بعد از آن تقریباً ساعت یک شب بود که تازه از عراق برایمان برنج و ۱۴۵ تا کپسول اکسیژن ارسال شده بود. ما در حال آماده سازی بسته‌های ارزاق بودیم که حدود ۲ هزار تا از آنها باید به لبنان ارسال می‌شد در همین حین حدود ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب اولین موشک با یک نور خیلی زیاد به سمت محل انبار ارزاقمان رفت و آنجا را به طور کامل منفجر کرد. موج انفجار در حدی بود که تمام شیشه‌های کارخانه‌های اطرافمان خورد شد و علاوه بر آن هر آنچه تجهیزات و دستگاه‌های احیا در سوله بود از بین رفت.

کد خبر 6256225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha