یک تولیدکننده محتوای ویدیویی در اینترنت گفت: در سال اولی که فعالیت در صنعت گیم را آغاز کردم، یک میلیون تومان درآمد داشتم اما از سال دوم مجموع درآمدم به سه تا ۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد جمشیدیان از کاربران حوزه تولید محتوای ویدیویی در فضای مجازی مدتی است در این‌حوزه به درآمدزایی رسیده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های خود گفت: من از سال ۹۷ در حوزه گیم، فعالیت خودم را در سایت آپارات آغاز کردم. ابتدا به‌صورت استریم در این فضا حضور داشتم و آرام‌آرام به سمت تولید محتوا رفتم. ۳۳ سال سن دارم و در حال حاضر یک کانال فعال در حوزه گیم دارم.

وی افزود: پیش‌تر کارهای دیگری مانند نجاری، نقاشی، جوشکاری و تعمیر موبایل را تجربه کرده بودم و زمانی هم که وارد دنیای بازی‌ها شدم، اطلاعی از فضای استریم نداشتم. بازی‌های آنلاین را دنبال می‌کردم که به‌صورت اتفاقی از لایو استریم یک گیمر در این سایت مطلع شدم و دیدم امکان حمایت مالی و درآمدزایی هم برای آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل ترغیب شدم به این سمت گرایش پیدا کنم.

این کاربر حوزه تولید محتوای ویدئویی در فضای مجازی ادامه داد: در سال اولی که فعالیت در این حوزه را آغاز کردم، در مجموع یک‌میلیون تومان درآمد داشتم و چیزی در حدود ۳ تا ۴ میلیون از جیب هزینه کردم تا کارم پیش برود، اما از سال دوم وضعیت درآمدی بهتری پیدا کردم و مجموع درآمدم به ۳ الی ۴ میلیارد تومان رسید. در حال حاضر ماهانه بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارم.

جمشیدیان درباره واکنش اطرافیان و خانواده نسبت به فعالیت خود در فضای مجازی گفت: واقعیت این است که پدرم در ابتدا به‌طور کامل با فعالیت من در حوزه گیم مخالف بود. در حال حاضر هم با این فعالیت مخالف است و اعتقاد دارد شغل باید بیمه داشته باشد! من اما از ۵ سالگی وارد دنیای بازی شده بودم و با حضور در کلوپ‌های بازی این مسیر را ادامه دادم. امروز اما شاید روزی ۲ تا ۳ ساعت برای تفریح بازی کنم و باقی آن را به‌صورت کاری دنبال می‌کنم.

وی در پایان گفت: بچه‌هایی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند، حتماً با رضایت و همراهی خانواده اقدام کنند. این کار واقعاً سخت است و نیاز به پشتیبانی دارد. اگر هم موفق نباشی و به شهرت نرسی، احتمالاً سرزنش‌های اطرافیان بیشتر می‌شود. اینگونه نیست که هر کس به صرف گیمر بودن، بتواند در این عرصه موفق باشد.