ما در این مطلب قصد داریم ۴ دارالترجمه رسمی در این منطقه را به شما معرفی کنیم که امکان ارائه خدمات ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی را به‌صورت آنلاین خواهند داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر می‌خواهید از طریق سفارت یک کشور خارجی در ایران از جمله سفارت آلمان، ترکیه، بریتانیا و غیره وارد خاک آن کشور شوید. اولین گام برای این کار مراجعه به یک دارالترجمه رسمی خواهد بود. این مراکز با ترجمه اسناد و مدارک شما و اخذ تاییدات قانونی بهترین خدمات را ارائه خواهند کرد. یکی از مناطق شهر تهران که بسیار شناخته‌شده می‌باشد منطقه غرب تهران است. برخی از محله‌های شناخته‌شده چون پونک، صادقیه، جنت آباد، طرشت، چیتگر و آزادی در این منطقه بوده که مؤسسات و مراکز علمی بسیاری را در خود جای‌داده است.

ما در این مطلب قصد داریم ۴ دارالترجمه رسمی در این منطقه را به شما معرفی کنیم که امکان ارائه خدمات ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی را به‌صورت آنلاین خواهند داشت.

۴ نمونه از دارالترجمه رسمی غرب تهران

ما در این فهرست از دارالترجمه‌های رسمی ۴ نمونه دفتر ترجمه را معرفی خواهیم که ازنظر کاربران و همچنین سابقه کاری رتبه‌بندی خوبی خواهند داشت. لازم به ذکر است خدمات ارائه شده در این مراکز با قیمت بسیار مناسب و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. درصورتی‌که در یکی از محله‌های ذکرشده در ابتدای این مطلب ساکن هستید و قصد مراجعه حضوری دارید تا مدارک و اسناد شما توسط مترجم رسمی مورد تأیید قوه قضائیه ترجمه شود با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر آدرس، شماره‌های تماس دارالترجمه رسمی را به شما اعلام کنیم.

۱ - دارالترجمه رسمی پارسیس

در حال حاضر سایت ترجمه پارسیس به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی انگلیسی در پونک تهران شناخته‌شده خواهد بود. این مرکز با سال‌ها تجربه در ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی خدمات بسیار ارزنده‌ای را ارائه می‌کند. اگر نیاز به ترجمه‌های رسمی انواع مدارک و اسناد خود توسط مترجم انگلیسی هستید لازم به ذکر است تمامی این خدمات طبق نرخ نامه مصوب اداره امور مترجمان رسمی و از طرفی به‌صورت کاملاً فوری و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

در سایت پارسیس، خدمات ترجمه‌های تخصصی ازجمله ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه رمان‌های ادبی، انواع قراردادها، ترجمه انواع محتواهای سایت، ترجمه چند رسانه‌ای و همچنین ترجمه شفاهی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای توسط مترجم نخبه انجام می‌گردد. لازم به ذکر است علاوه بر زبان انگلیسی، برخی زبان‌های دیگر چون آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و عربی در این دارالترجمه رسمی غرب تهران انجام خواهد شد. جهت مراجعه حضوری می‌توانید از آدرس زیر مراجعه نمائید.

آدرس: بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش (شمال به جنوب)، نبش کوچه حضرت امیر (ششم شرقی)، جنب بانک پاسارگاد، روبروی پل عابر پیاده، پلاک ۲۸۰، طبقه دوم، واحد ۴

شماره‌های تماس با ما جهت هماهنگی بیشتر: ۰۲۱۴۴۸۷۹۶۳۰ –۰۲۱۴۴۸۷۸۳۴۵ – ۰۲۱۴۴۸۷۸۳۲۴- ۰۹۱۰۰۱۱۲۸۳۵

۲- دارالترجمه رسمی درسا

دفتر ترجمه درسا نیز در حال حاضر با نام دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در غرب تهران شناخته‌شده است. این مرکز زیر نظر مترجم رسمی ترکی فعالیت داشته که دارای مجوز قانونی از قوه قضائیه خواهد بود؛ بنابراین اگر به دنبال یک دارالترجمه خوب می‌باشید که ترجمه‌های رسمی ترکی استانبولی و ترجمه تخصصی این زبان را به‌صورت فوری در کمترین زمان ممکن انجام دهد، سایت درسا انتخاب خوبی خواهد بود.

یکی از شاخص‌ترین خدماتی که باعث شده است این دارالترجمه رسمی غرب تهران در لیست دوم ما قرار گیرد علاوه زبان ترکی، امکان انجام ترجمه‌های رسمی عربی توسط مترجم قوه قضائیه بوده که در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. این خدمات در دارالترجمه عربی در این مرکز فعال خواهد بود. جهت مراجعه حضوری می‌توانید از طریق آدرس زیر به این مرکز ترجمه مراجعه نمائید.

آدرس: تهران، میدان پونک، ضلع جنوب غربی میدان پونک، ساختمان شیشه‌ای، پلاک ۲۱۸، ط ۴، واحد ۱۳

شماره تماس جهت هماهنگی ترجمه: ۰۲۱۴۴۸۵۶۲۳۷

۳- دارالترجمه رسمی غرب تهران ۵۳۵

دفتر ترجمه ۵۳۵ نیز به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی ایتالیایی شناخته‌شده که در فلکه دوم صادقیه نرسیده به سازمان آب واقع‌شده است. راه‌های دسترسی به این مرکز بسیار آسان است. شما عزیزان می‌توانید از سمت بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه جناح، آیت‌الله کاشانی و همچنین ستارخان به این منطقه وارد شوید.

لازم به ذکر است این دفتر زیر نظر مترجم رسمی ایتالیایی سرکار خانم آنتونیا شرکاء فعالیت دارد. مهمترین فعالیت این مرکز انجام خدمات ترجمه‌های رسمی و ترجمه شفاهی ایتالیایی خواهد بود.

۴- دارالترجمه پاشا زاده ۸۶۱

دفتر ترجمه رسمی دکتر پاشازاده نیز به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی اسپانیایی در غرب تهران فعالیت دارد. جالب است بدانید این دارالترجمه با مترجمان رسمی مختلفی نیز همکاری می‌کند. این مرکز ترجمه در آدرس سعادت‌آباد، بلوار دریا خواهد بود. مهم‌ترین زبان‌هایی که تحت پوشش این مرکز می‌باشد شامل زبان‌های زیر است:

آلمانی

انگلیسی

اسپانیایی

عربی

ترجمه رسمی و غیر رسمی توسط دارالترجمه غرب تهران

۲ نمونه از خدمات اصلی دارالترجمه رسمی غرب تهران در لیست بالا، ترجمه‌های رسمی و ترجمه‌های تخصصی خواهد بود. همان‌طور که قبل‌تر نیز ذکر کردیم افرادی که در این مناطق ساکن هستند و قصد خروج از کشور را دارند می‌توانند برای ترجمه مدارک به یکی از دفاتر ترجمه در فهرست بالا مراجعه نمایند. همچنین اگر نیاز به ترجمه انواع متون تخصصی ازجمله موارد زیر دارید این خدمات در این مراکز قابل انجام است:

ترجمه تخصصی سایت

ترجمه انواع فیلم و سریال

ترجمه شفاهی و ترجمه پیاپی

ترجمه مقالات رشته‌های دانشگاهی

ترجمه متون پزشکی

ترجمه متون حقوقی

ترجمه کتاب و رمان

قیمت خدمات دارالترجمه رسمی غرب تهران

لازم به ذکر است اکثر دارالترجمه‌های واقع در این منطقه از تهران به دلیل در اختیار داشتن مترجمین رسمی موظف هستند در زبان خود طبق نرخ نامه مصوب فعالیت داشته باشند. برای مثال یک دارالترجمه رسمی زبان آلمانی در غرب تهران بایستی ترجمه‌های آلمانی مدارک را بر اساس تعرفه‌های اداره امور مترجمان ارائه کند؛ اما اگر همین مرکز بخواهد به زبان دیگر ترجمه انجام دهد چون به‌نوعی برون‌سپاری خواهد کرد ممکن است قیمت خدمات بالاتری داشته باشد.

همچنین دارالترجمه اسپانیایی در غرب شهر تهران بایستی زبان اسپانیایی را طبق تعرفه قوه قضائیه ترجمه نماید. درحالی‌که دیگر زبان‌ها در این دفتر ترجمه ممکن است به دلیل اینکه مترجم رسمی حضوری ندارند از قیمت‌های بالاتری برخوردار باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.