کمیجان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان گفت: امسال یک میلیون و ۳۲ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های این شهرستان انجام شده است.

مهدی غلامحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب در راستای ارتقای امنیت غذایی و پیروی از سیاستگذاری دولت برای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان کمیجان دستور کار ویژه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ تن انواع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله ۱۸۰ تن برنج، ۷۸ تن شکر، ۲۲ تن گوشت گرم، ۱۲ تن گوشت منجمد و ۱۰ تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار و با قیمت مصوب دولتی در شهرستان کمیجان در ۲ بخش مرکزی و میلاجرد توزیع شده است.

غلامحسینی افزود: همچنین در این بازه زمانی یک میلیون و۳۲ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان کمیجان انجام شده که از این تعداد مقدار ۲ میلیون و ۳۷۵ هزار کیلوگرم گوشت سفید تولید و به بازار عرضه و مازاد مصرف به شهرستان‌های دیگر ارسال شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت، گران فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه کالاها را به شماره گویای ۱۲۴ جهت برخورد با متخلفین طبق ضوابط تعزیراتی گزارش کنند.