۱ آبان ۱۴۰۳، ۹:۰۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان:

یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کمیجان انجام شد

یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کمیجان انجام شد

کمیجان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان گفت: امسال یک میلیون و ۳۲ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های این شهرستان انجام شده است.

مهدی غلامحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب در راستای ارتقای امنیت غذایی و پیروی از سیاستگذاری دولت برای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان کمیجان دستور کار ویژه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کمیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ تن انواع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله ۱۸۰ تن برنج، ۷۸ تن شکر، ۲۲ تن گوشت گرم، ۱۲ تن گوشت منجمد و ۱۰ تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار و با قیمت مصوب دولتی در شهرستان کمیجان در ۲ بخش مرکزی و میلاجرد توزیع شده است.

غلامحسینی افزود: همچنین در این بازه زمانی یک میلیون و۳۲ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان کمیجان انجام شده که از این تعداد مقدار ۲ میلیون و ۳۷۵ هزار کیلوگرم گوشت سفید تولید و به بازار عرضه و مازاد مصرف به شهرستان‌های دیگر ارسال شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت، گران فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه کالاها را به شماره گویای ۱۲۴ جهت برخورد با متخلفین طبق ضوابط تعزیراتی گزارش کنند.

کد خبر 6264542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha