نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن هدف مشترک همه ادیان آسمانی را ترویج صلح، رواداری و مراقبت از جامعه در برابر بدی ها دانست و گفت: اسلام‌ یک دین کامل است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن هدف مشترک همه ادیان آسمانی را ترویج صلح، رواداری و مراقبت از جامعه در برابر بدی‌ها دانست و تاکید کرد: اسلام یک دین کامل و الگو برای زندگی و انسان ساز است.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی گفت وگو با یک چهره رسانه‌ای استرالیا در شهر ملبورن افزود: متأسفانه ریشه خشونت‌ها، رنج و مصائب امروز ملت‌ها دوری از ارزش‌های دینی، منویات دین و عدم پیروی از اصول مذهبی است.

وی اظهار داشت: همه ادیان آسمانی پیروان خود را به صلح، دوستی، برادری و رواداری دعوت کرده اند و در این میان دین اسلام یک دین کامل و الگوی بارز برای زندگی و انسان سازی می‌باشد.

وحیدی با محکومیت جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و تجاوزات آن به لبنان گفت: سازمان‌های بین المللی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی یکصدا شوند و برای دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه به صحنه بیایند.

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا تاکید کرد: رسانه‌ها و منابع اطلاع رسانی نقش محوری را برای روشنگری در جامعه ایفا می‌کنند لذا انتظار می‌رود اصحاب رسانه در بحث حمایت از ملت‌های مظلوم و روشنگری علیه قدرت‌های استکباری و زورگو با روحیه ایثار و عاری از دوگانگی عمل نمایند.