۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

 امام جمعه ملبورن:

سازمان های بین المللی برای نجات ملت های مظلوم به صحنه بیایند

سازمان های بین المللی برای نجات ملت های مظلوم به صحنه بیایند

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن هدف مشترک همه ادیان آسمانی را ترویج صلح، رواداری و مراقبت از جامعه در برابر بدی ها دانست و گفت: اسلام‌ یک دین کامل است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن هدف مشترک همه ادیان آسمانی را ترویج صلح، رواداری و مراقبت از جامعه در برابر بدی‌ها دانست و تاکید کرد: اسلام یک دین کامل و الگو برای زندگی و انسان ساز است.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی گفت وگو با یک چهره رسانه‌ای استرالیا در شهر ملبورن افزود: متأسفانه ریشه خشونت‌ها، رنج و مصائب امروز ملت‌ها دوری از ارزش‌های دینی، منویات دین و عدم پیروی از اصول مذهبی است.

وی اظهار داشت: همه ادیان آسمانی پیروان خود را به صلح، دوستی، برادری و رواداری دعوت کرده اند و در این میان دین اسلام یک دین کامل و الگوی بارز برای زندگی و انسان سازی می‌باشد.

وحیدی با محکومیت جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و تجاوزات آن به لبنان گفت: سازمان‌های بین المللی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی یکصدا شوند و برای دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه به صحنه بیایند.

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا تاکید کرد: رسانه‌ها و منابع اطلاع رسانی نقش محوری را برای روشنگری در جامعه ایفا می‌کنند لذا انتظار می‌رود اصحاب رسانه در بحث حمایت از ملت‌های مظلوم و روشنگری علیه قدرت‌های استکباری و زورگو با روحیه ایثار و عاری از دوگانگی عمل نمایند.

کد خبر 6267341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha