قزوین - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم در اقتصاد و مدیریت کشور انقلاب ایجاد کند.

ابوطالب سیمیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین با اشاره به مشکلات استان گفت: استان قزوین علیرغم داشتن قابلیتهایی در امور مختلف متاسفانه مشکلات زیادی دارد که باید برای حل آنها اقدام کرد.

سیمیاری افزود: مشکلات  استان  هم  برگرفته از مسائل عمومی کشور شامل اقتصاد، بیکاری، تورم و گرانی است که همه از مسائل اقتصادی و ورشکستگی کارخانه ها ناشی می شود.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین مشکلات مدیریتی، بهره وری کم و عدم استفاده مطلوب از نیروهای توانمند را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و اظهار داشت: در حالی که افراد تحصیل کرده زیادی داریم به جوانان میدان نمی دهند و افراد بازنشسته رابطه دار مجددا برگشته اند و مدیر کل شده اند که این کار مطلوب  نیست.

سیمیاری افزود: به کارهای ریشه ای در استان و قابلیتهای گردشگری بی توجهی شده است، به کشاورزی و استعداد بالقوه در این بخش بهای لازم داده نشده و بسیاری از مناطق محروم استان همچنان با کمبود آب، نبود جاده و سایر خدمات مواجهند.

حامی محسن رضایی یاد آور شد: گردشگری در استان قزوین می تواند منبع درآمد خوبی باشد و با داشتن چشم اندازهای طبیعی و زیبا در منطقه الموت و آثار دیدنی و تاریخی هنوز آنچنان که شایسته است نتوانسته ایم این مناطق را برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا کنیم.

سیمیاری همچنین گفت: در استان قزوین نبود یک مدیریت جامع که بتواند تمامی مسائل را متمرکز و هدایت کند کاملا احساس می شود.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین در خصوص انتظار از رئیس جمهور آینده نیز گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم انقلابی در مدیریت و اقتصاد کشور ایجاد کند و با استفاده از همه ظرفیتها ضمن حل مشکلات استان قزوین روند توسعه کشور و استان ما را شتاب بخشد.

سیمیاری در خصوص نحوه همکاری مسئولان استان در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان استان به ویژه استاندار و فرماندار قزوین در موضوع تامین مکان برای سخنرانیها، تبلیغات شهری و تامین امکانات لازم ستاد کمال همکاری را داشته اند و در این خصوص با مشکلی مواجه نشده ایم.

وی محسن رضایی را بدلیل داشتن تجربه مدیریتی در جنگ، استفاده از جوانان در عرصه مدیریت جنگ و توانمندی درعمل، گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری  دانست و گفت: رضایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با  گردهم آوردن کارشناسان زبده و ارائه سند چشم انداز توانمندی مدیریتی خودرا نشان داده است.

ستاد محسن رضایی به دلیل مشکلات مالی تنها یک دفتر در خیایبان خیام قزوین دارد.