۱۹ خرداد ۱۳۸۸، ۱۷:۱۷

دولت آینده و انتظارات -23/

رئیس جمهور آینده باید انقلابی در مدیریت کشور ایحاد کند

رئیس جمهور آینده باید انقلابی در مدیریت کشور ایحاد کند

قزوین - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم در اقتصاد و مدیریت کشور انقلاب ایجاد کند.

ابوطالب سیمیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین با اشاره به مشکلات استان گفت: استان قزوین علیرغم داشتن قابلیتهایی در امور مختلف متاسفانه مشکلات زیادی دارد که باید برای حل آنها اقدام کرد.

سیمیاری افزود: مشکلات  استان  هم  برگرفته از مسائل عمومی کشور شامل اقتصاد، بیکاری، تورم و گرانی است که همه از مسائل اقتصادی و ورشکستگی کارخانه ها ناشی می شود.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین مشکلات مدیریتی، بهره وری کم و عدم استفاده مطلوب از نیروهای توانمند را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و اظهار داشت: در حالی که افراد تحصیل کرده زیادی داریم به جوانان میدان نمی دهند و افراد بازنشسته رابطه دار مجددا برگشته اند و مدیر کل شده اند که این کار مطلوب  نیست.

سیمیاری افزود: به کارهای ریشه ای در استان و قابلیتهای گردشگری بی توجهی شده است، به کشاورزی و استعداد بالقوه در این بخش بهای لازم داده نشده و بسیاری از مناطق محروم استان همچنان با کمبود آب، نبود جاده و سایر خدمات مواجهند.

حامی محسن رضایی یاد آور شد: گردشگری در استان قزوین می تواند منبع درآمد خوبی باشد و با داشتن چشم اندازهای طبیعی و زیبا در منطقه الموت و آثار دیدنی و تاریخی هنوز آنچنان که شایسته است نتوانسته ایم این مناطق را برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا کنیم.

سیمیاری همچنین گفت: در استان قزوین نبود یک مدیریت جامع که بتواند تمامی مسائل را متمرکز و هدایت کند کاملا احساس می شود.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان قزوین در خصوص انتظار از رئیس جمهور آینده نیز گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم انقلابی در مدیریت و اقتصاد کشور ایجاد کند و با استفاده از همه ظرفیتها ضمن حل مشکلات استان قزوین روند توسعه کشور و استان ما را شتاب بخشد.

سیمیاری در خصوص نحوه همکاری مسئولان استان در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان استان به ویژه استاندار و فرماندار قزوین در موضوع تامین مکان برای سخنرانیها، تبلیغات شهری و تامین امکانات لازم ستاد کمال همکاری را داشته اند و در این خصوص با مشکلی مواجه نشده ایم.

وی محسن رضایی را بدلیل داشتن تجربه مدیریتی در جنگ، استفاده از جوانان در عرصه مدیریت جنگ و توانمندی درعمل، گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری  دانست و گفت: رضایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با  گردهم آوردن کارشناسان زبده و ارائه سند چشم انداز توانمندی مدیریتی خودرا نشان داده است.

ستاد محسن رضایی به دلیل مشکلات مالی تنها یک دفتر در خیایبان خیام قزوین دارد.

کد خبر 891290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha