دیدار نخست مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از دو روز وقفه میان دو تیم پتروشیمی و مهرام برگزار شد و با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز شنبه با برگزاری دیدار نخست میان دو تیم پتروشیمی و مهرام در سالن اندیشه ماهشهر آغاز شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی با نتیجه 102 بر 92 حریف خود را شکست دادند.

* پتروشیمی بندرامام 102 - مهرام تهران 92
(30 بر 8)، (29 بر 27)، (24 بر 24)،(19 بر 33)

این دیدار در حالی بدون هیچ مشکلی برگزار شد و با مشخص شدن نتیجه نهایی به پایان رسید که قرار بود پنجشنبه گذشته برگزار شود اما بارش برف و لغو پروازهای تهران به ماهشهر منجر به لغو آن و موکول شدنش به روز جمعه شد.

روز جمعه نیز دیدار تیم‌های پتروشیمی و مهرام آغاز شد اما در دقایق پایانی نیمه نخست و زمانیکه بازی به سود پتروشیمی در جریان بود، پرتاب ترقه توسط یک تماشاگرنما و به دنبال آن آسیب دیدگی مهدی کامرانی و انتقال وی به بیمارستان منجر به لغو بازی شد اما برگزاری دیدار امروز، طلسم بازی نخست فینال را شکست. 

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 3 از 5 برگزار می شود. پتروشیمی با کسب این پیروزی یک گام به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شد. دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه در سالن اندیشه بندرامام برگزار می‌شود.