۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی:

مشکلی با کسی نداریم که علیه‌مان کارشکنی کند/ می‌شد بازی را ادامه داد

مشکلی با کسی نداریم که علیه‌مان کارشکنی کند/ می‌شد بازی را ادامه داد

مهران حاتمی با اشاره به به پرتاب مواد محترقه در دیدار تیم های پتروشیمی و مهرام که موجب نیمه تمام ماندن بازی شد و با تاکید بر اینکه اگر تماشاگران بازرسی می شدند، این مشکل ایجاد نمی شد، گفت: البته شرایط به گونه ای بود که می‌شد بازی را ادامه داد اما تصمیم به لغو آن گرفتند و ما هم به آن احترام گذاشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفتگو با خبرنگار مهر را با پاسخ داد به این پرسش مبنی بر اینکه "پرتاب ترقه زمانی اتفاق افتاد که پتروشیمی با 8 اختلاف امتیاز جلو بود. به نظر می‌رسد. این اتفاق با توجه به میزبانی شما عجیب و دور از ذهن بود. در همین راستا شنیده شده یکسری مشکلات داخلی موجب بروز این مشکل شده است تا مانع نتیجه گیری پتروشیمی شود. این موضوع را تائید می‌کنید"؟ آغاز کرد.

وی اظهارداشت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد. من هم تا حالا چنین حرفی نزدهام. اصلا با کسب مشکلی نداریم که بخواهد علیه‌مان کار شکنی کند آن هم وقتی که با اختلاف امتیاز به نسبت خوبی جلوتر از حریف هستیم.

حاتمی با بیان اینکه تماشاگری که اقدام به پرتاب ترقه و به هم زدن جریان بازی بود، جزو تماشاگران پتروشیمی نبود، خاطرنشان کرد: طرفدار یک تیم زمانی این کار را انجام می‌دهد که تیم مورد علاقه‌اش مثلا با نتیجه 10 بر 2 عقب باشد نه اینکه با اختلاف امتیاز خوبی جلو باشد. ضمن اینکه تماشاگران پتروشیمی آنقدر نجیب و با شخصیت هستند که وقتی از آنها خواسته شد سالن را ترک کنند، بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دادند.

این مربی در پاسخ به این پرسش که "با این اوصاف تماشاگری که مشکل ساز شد، از تماشاگران مهرام بوده است"؟، گفت: نه؛ ضمن احترامی که برای مهرام قائلم، تاکید می‌کنم او تماشاگر مهرام هم نبوده است. این فرد یک تماشاگر نما بود که هیچ وابستگی به هیچ یک از دو تیم نداشت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ادامه داد: مقصر بروز این اتفاق ما به عنوان میزبان هستیم. مسئولان برگزار کننده این بازی به عنوان میزبان باید تمهیدات لازم را می‌اندیشیدند تا چنین مشکلی پیش نیاید. اگر پیش از ورود تماشاگران به سالن، آنها بازرسی بدنی می‌شدند چنین مشکلی ایجاد نمی‌شد و از حضور تماشاگر نماها در میان تماشاگران واقعی جلوگیری می‌شد.

وی با اشاره به تصمیم گرفته شده مبنی بر حضور تنها 700 تماشاگر در سالن برای تکرار دیدار نخست تیم‌های پتروشیمی و مهرام گفت: ظرفیت کل سالن 750 نفر است. در هر صورت این تصمیمی است که گرفته شده و به آن احترام می‌گذاریم.

"از نظر شما شرایط بازی و سالن بعد از پرتاب ترقه به گونه‎‌ای بود که امکان ادامه بازی وجود داشته باشد یا واقعا امکان ادامه آن وجود نداشت"؟، حاتمی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: به نظرم می‎شد بازی را ادامه داد. البته اتفاقی که افتاد یک مورد استثنایی بود و تصمیم به لغو آن گرفتند. در هر صورت این اتفاق و تصمیمی که گرفته شد به ضرر ما تمام شد چون پتروشیمی 8 امتیاز جلو بود. حالا باید در بازی امروز تلاش کنیم تا دوباره برتری خود را حفظ کنیم.

"تضمینی وجود دارد که تکرار دیدار اول تیم‌های پتروشیمی و مهرام دوباره مشکل ساز نشود"؟، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این پرسش پایانی مهر گفت: تمام مشکلات از جانب تماشاگر نماهایی بود که نه طرفدار ما هستند و نه مهرام؛ امیدوارم با تمهیدات لازم و جلوگیری از ورود چنین افرادی مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار اول تیم‌های پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه به دلیل پرتاب ترقه در دقایق پایانی نیمه نخست و زمانیکه بازی با نتیجه 35 بر 27 به سود تیم میزبان در جریان بود، نیمه تمام ماند. قرار است این بازی امروز تکرار شود.

کد خبر 2014607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha